ღهمسانღ

ღهمسانღ

ღEl ClONღ

سلام دوستای گلمم!!!امروز به درخواست ناصر جون دانلود آهنگ اصلی سریال همسان رو گذاشتم!!!!

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید!

http://up1.iranblog.com/images/1fbwh56ddbvouscuu55d.png



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت19:32---6 مهر 1391
مرکز رسمی ازدواج موقت در ایران

جهت ازدواج موقت با کمترین هزینه یا به سایت زیر مراجعه کرده و یا با ایمیل مدیر سایت تماس بگیرید.

www.tayebat.loxblog.com

ایمیل مدیر سایت: samira.ahmadi40@yahoo.com


الیسا
ساعت10:14---11 تير 1391
چرا عکس هات وا نمیشه :

وبلاگت مزخرفه


جید
ساعت10:10---11 تير 1391
واقعا که
مزخرف


الهام
ساعت16:18---6 تير 1391
تو اصلا به نظر من توجه نمی کنی
..
..
..
واقعا که ......................................................


مینا
ساعت23:31---22 شهريور 1390
سلام گلم

عاشقتم یه دنیا ممنون ن ن ن ن ن ن ن دوست دارن/نمی دونی چقدر این آهنگو دوست دارم

مرسی یه ماچ گنده طلبت.پاسخ:خواهش میکنم گلمممممم!


پریسا
ساعت13:16---20 شهريور 1390
سلام ببخشید نمی دونستم این پست تو آخه خیلی صفحه باز کرده بودم گیج شدم حالا ناراحت نشو پاکش کردم

راستی نگفتی میای نویسنده وبم بشی؟پاسخ:آخی واقعا ببخشید عزیزم که گفتم پاک کنی!!!


پریسا
ساعت10:33---20 شهريور 1390
سلام گلم به وب من سر زدی راستی می تونی بیای وبم تو قسمت موضوعات مطالب روی همسان کلیک کنی از مطالب من تو وبت استفاده کنی راستی با تبادل لینک پایه ای؟

من دانلود رقص جید برای ماریسا و سعید رو می خوام اگه می تونی بذار راستی می یای توی وب من هم بنویسی؟پاسخ:الان میام عزیزم!!


نگار
ساعت19:43---19 شهريور 1390
پس منو با LITZY DOMINGUEZ بلینک بعد بیا وبم بگو چی بلینکمت

پردیس
ساعت16:06---19 شهريور 1390
سلام عزیییییییییییییییییییییییز دلم ببخشید چند وقتی اینترنت قاط زده بود نتونستم بیامپاسخ:منم عاشقتم!!عزیز دلممممم!!!راستی وب ارورا هم حتما برو و نظر بده جیگرممممم!!!!دوستت دارمممم خوشگله!!

نگار
ساعت15:41---19 شهريور 1390
راستی میای تبادل لینک؟؟؟با هر وبی که دوس داری لینکم توش باشه بهم خبر بده باشه؟؟پاسخ:باشه عزیزم!

نگار
ساعت15:39---19 شهريور 1390
باشه عشقم بابا تو منو با این وبات کشتیییییییییییییییی من که دیگه کم اوردم! پاسخ:مرسی عزیزم نظر لطفته!!!!

نگار
ساعت11:26---19 شهريور 1390
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟عشقمی به قول لیلا خیلی واردییییییییییییییی ماشاالله من که دارم میمیرم از خوشحالیییییییییییییییییییییییی ی دوست دارم پاسخ:آخییییییییییی عزیز دلم!!منم دلم برات خییییییییلیییییییییی تنگیده!!من که میام یاهو تو هم بیا عسیسم!!

لیلا 
ساعت10:07---19 شهريور 1390
وایییییییییییی سارا جونممم چه وب خوشگلی داری!!!من همه ی وباتو دیدم!!تو واقعا محشری دختر!!!!!تو چقد واردی!!!!تازه وب آنالیات خییییییلییییییییی پر طرفداره!!خوش بحالت گلم!!
من بازم میام زود آپ کن! پاسخ:مرسییییییییییی گل من!!!!تو هم واقعا محشری عزیزم!!باشه زود آپ میکنم!!


ناصر
ساعت2:28---19 شهريور 1390
سلام گلم خیلی ازت ممنون که اهنگ اصلی رو برام گزاشتی دستت رو میبوسم بازم مرسی
پاسخ:خواهش میکنم گلم!!!بازم سر بزن!


رومینا
ساعت0:57---19 شهريور 1390
گلم من این اهنگ رو قبلا دانلود کردم ولی ممنونم از کریستینا و لئوناردو کلیپ داری بذاری؟؟؟؟فک میکنی کی بتونی بذاری؟؟؟
پاسخ:آره میتونم امروز میذارم عزیزم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Sara ׀ تاریخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , hamsan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com